Każde przedsiębiorstwo, które preferuje pozyskać jak największą liczbę kontrahentów dla własnych towarów albo usług uprzednio czy w późniejszym czasie musi pomyśleć o jakiejś formie promocji. W zalewie ogromnej ilości konkurencyjnych artykułów nieznany na rynku produkt zwyczajnie nie ma szans na znalezienie nabywcy, dokładnie tak samo jest z usługami świadczonymi dla firm i klientów prywatnych. Formy promocji są przeróżne i ichniejszym odpowiedni dobór może stanowić nie lada problem. W pewnych przypadkach zamiast sięgać po nowatorskie metody, nie gorzej wykorzystać te sprawdzone i cenione przez klientów. A inni ludzie najlepiej lubią wszelkie gratisy i podarunki od firmy, które otrzymują bezpośrednio w trakcie spotkań handlowych, konferencji lub na targach. Przykładem mogą być breloczki do kluczy, których wygląd nie musi być banalny i wyprodukowany z niskiej jakości tworzyw. Jeżeli już zostaną one opracowane z drewna i co więcej opatrzy się je wyrafinowanym grawerem to finalny efekt nabierze cech elegancji i artystycznego kunsztu. Grawerowanie laserowe to technika, która umożliwia na fantastycznie precyzyjne wykonanie bardzo niewielkich wzorów, co daje możliwość na umieszczenie na nieznacznych przedmiotach przykładowo. logo firmy. Grawerem można ozdobić też inne przedmioty, tj. ołówki, wizytowniki, etui, breloki i kilka innych, z których każdy będzie mógł pełnić rolę nietuzinkowego gadżetu dla nabywców. Firmy, które zajmują się takimi usługami wykonują także najczęściej stemple oraz dodatkowo pieczątki online według wzoru ustalonego z klientem. Gotowe produkty przesyłane są bezpośrednio do klienta pocztą lub kurierem.

Zobacz: grawerowanie laserowe.